Vorbim astăzi despre un segment emergent al bijuteriei de lux, sensibil în multe zone de pe Pământ. Ne rezumăm la a-l prezenta, a vă semnala apariția.

Ideea unui inel de logodnă bărbătesc este relativ recentă și și-a făcut simțită prezența ca urmare a recunoașterii căsătoriilor sau parteneriatelor civile între persoane de același sex în tot mai multe țări. Căsătoriile homosexuale ar fi doar unul dintre argumente. Căci dacă stăm să privim prin lume, mai găsim cel puțin unul. Împinse de ideile care susțin egalitatea de gen, fie, poate, dintr-o mai largă fluiditate a genurilor, am identificat cazuri în care bărbații poartă inel de logodnă oferit de către parteneră. Spre exemplu, Ed Sheeran a purtat un inel de logodnă al cărui design a fost realizat de către logodnica sa Cherry Seaborn. Și Michael Bublé a purtat un inel de logodnă simplu oferit de către fosta sa soție Luisana Lopilato.

Odată cu creșterea cererii pentru astfel de bijuterii, au apărut și ofertele. Unul dintre primii designeri care a prezentat o astfel de colecție este Stephen Einhorn. Bijutier britanic independent, având magazin în Londra, acesta are colecție de verighete și inele de logodnă prezentată sub numele: Gay & Lesbian wedding & Commitment jewellery.

Inel de logodnă bărbătesc Tiffany & Co.

Mai sunt câțiva ani și Tiffany & Co. aniversează două secole de activitate. Și, pentru prima dată, compania a lansat începând de zilele trecute primele inele de logodnă pentru bărbați. Și, având în vedere că sunt deja vreo 10 ani de la prima campanie de marketing a verighetelor dedicată de Tiffany’s cuplurilor de același sex, era cumva firesc ca ei să fie primul brand cu expunere mondială care lansează o colecție de inele de logodnă pentru bărbați.

Colecția recent lansată este disponibilă în titan și platină, cu variante de diamante de până la 5 carate. Monturile pietrelor sunt de inspirație clasică, bezel, și au fost denumite montură Charles Tiffany. După numele fondatorului, Charles Lewis Tiffany. Bijuteriile sunt disponibile momentan doar în flagship store-ul Tiffany’s din New York, de pe 5th Avenue.

Să amintim și că în cazul inelelor de logodnă pentru femei, Tiffany’s are o lungă tradiție. Montura cu același nume, lansată în anul 1886 este una dintre cele mai populare a tuturor timpurilor. Iar în lumina acestei relatări, există șanse ca istoria să hotărască același lucru și despre montura Charles Tiffany a inelelor de logodnă bărbătești. Căci așa se nasc istoriile.

În materialul de presă al colecției, Tiffany’s vorbește despre omagiul pe care bijuteriile îl aduc iubirii și incluziunii, precum și despre deschiderea căii pentru noi tradiții.

Sursa foto: https://www.tiffany.com/engagement/shop/mens-engagement-rings/