Formular Retur MOSV
Dacă produsul pe care l-ai comandat nu este pe placul tău, completează formularul de retur. Vom reveni cu un e-mail pentru a-ți comunica aprobarea acestuia și detaliile legate de transport.
Cererile de retur sunt procesate automat. Asigurați-vă că adresa este corect notată, la fel cum e și numărul de telefon. Rețineți că pentru procesarea cererilor, curierii solicită un număr de telefon mobil de România. Iar pentru efectuarea stornării sumelor este necesar un cod IBAN în RON. În lipsa acestor detalii, cererile vor întâmpina erori de procesare.
Fiecare retur beneficiază de o singură expediere gratuită pentru care suportăm noi, cu drag, contravaloarea transportului. Dacă, din orice motiv, coletul nu este predat curierului sau nu este încărcat în easyBox în intervalul de 72 de ore, responsabilitatea returnării produsului cade în sarcina clientului.
Rețineți că nu sunt acceptate pentru retur produse purtate sau cu defecțiuni cauzate de manipulare necorespunzătoare. Aceste produse vor fi returnate cumpărătorului, care va suporta costul transportului.
După recepția produselor în unitatea service, transferul sumei către contul indicat în formularul de retur se va efectua în interval de 24 – 48H (zile lucrătoare, în afara sărbătorilor legale).
Pentru expediere, bijuteriile trebuie ambalate corespunzător. Nu este necesară expedierea ambalajului original. Cutia albă MOSV, singură, nu este suficientă pentru a proteja bijuteriile pe durata transportului. Utilizați cutii din carton gros sau plastic rezistent.
Gata, acestea au fost toate detaliile. 🙂

