Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère și Ballon Bleu – în aceeași campanie publicitară.

Noua campanie de marketing Cartier aduce în prim plan cele mai iconice piese ale sale. Este pentru prima dată când bijutierul francez prezintă multe dintre colecțiile sale iconice în aceeași campanie. Bijuterii și ceasuri aparținând colecțiilor Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère și Ballon Bleu pot fi acum admirate împreună. Sunt cele mai vândute produse ale casei. Sunt modele care au făcut istorie în lumea bijuteriei. Sunt modele pe care orice iubitor de bijuterii le recunoaște cu ușurință.

Campania a fost lansată la începutul anului și va rula pe întreg parcursul acestui an pe canalele de socializare ale casei. Campania cuprinde și variante pentru print în cele mai populare reviste din lume. Vizualurile evidențiază colecțiile în mod individual, precum și grupate.

În 2021 Cartier își sărbătorește cele mai iconice piese

Într-un comunicat de presă, Cartier a evidențiat faptul că aceste colecții atemporale sunt la fel de relevante astăzi ca atunci când au fost introduse în deceniile trecute, subliniind liniile curate și proporțiile precise ale stilurilor.Piesele iconice prezentate în campanie și-au câștigat locul de drept în cultura populară ca semnele distinctive ale designului.

Louis Cartier a introdus ceasul Tank, de exemplu, în 1917, creând o nouă formă de ceas inovatoare. În 1924 a introdus inelul Trinity, cu cele trei benzi interconectate, model extrem de popular chiar și în zilele noastre. Brățara Love, introdusă inițial în 1969 și mai populară acum ca niciodată, fiind în continuare unul dintre cele mai piratate modele.

Designul ceasului Santos de Cartier poate fi urmărit și mai înapoi, până în 1904, când forma pătrată a lui Cartier schimbă tiparul ceasurilor rotunde de buzunar. Sau prezentarea șuruburilor la vedere, care de obicei erau ascunse, ca element de design.

Cel mai recent design prezentat în campanie este ceasul Ballon Bleu, introdus în 2007, care îmbrățișează o formă perfect rotundă.

Actrița italiană Monica Bellucci este una dintre imaginile acestei campanii. Aceasta poate fi admirată purtând ceasul Panthère de Cartier.

 

Cartier este o casă de pionierat, în continuă explorare creativă”, a spus directorul de marketing și comunicare Arnaud Carrez. „Această campanie demonstrează capacitatea casei de a crea modele de cult care rezistă testului timpului, obiecte care sunt imediat recunoscute. Simplitatea și forța acestor imagini ne permit să sărbătorim o colecție unică de creații de design cult care și-au câștigat un loc în istoria bijuteriilor și a ceasorniciei și în inimile clienților noștri.”

Sursa foto: https://cartier.com