Există aici în sală, cineva care să nu fi auzit acest slogan: “A diamond is forever”? Întreb asta, deoarece alături de “Diamond’s are girls best friends” făcut celebru de Marilyn Monroe, sunt două dintre cele mai cunoscute, mai uzitate și de-a dreptul clișeice referiri la diamante pe care orice iubitor de bijuterii le-a auzit de-a lungul timpului.
Într-o mișcare îndrăzneață, pe care gurile rele o asemuiesc cu o supă reîncălzită, Grupul De Beers își intensifică angajamentul față de diamantele naturale, reintroducând sloganul emblematic “A diamond is forever”. Această emblemă a devenit un simbol al iubirii și al eternității asociate cu diamantele, cucerind inimile și imaginația oamenilor din întreaga lume și a stat la baza succesului nebun pe care l-a cunoscut compania la jumătatea secolului trecut în Statele Unite și nu numai.
Sloganul “A Diamond is forever – Un Diamant este pentru Eternitate” a fost pentru prima dată adoptat în anul 1947, la inițiativa agenției de publicitate N.W. Ayer & Son pentru compania De Beers. Această frază memorabilă a fost scrisă de către copywriter-ul Frances Gerety și a devenit unul dintre cele mai importante slogane ale secolului XX în industria de publicitate. Dar despre mama lui “A diamond is forever” vom vorbi într-un articol viitor. Frances Gerety a dat viață unei expresii care nu doar a promovat diamantele ca simbol al iubirii și angajamentului, dar a stabilit și o legătură indestructibilă între diamante și eternitate în mințile consumatorilor. Impactul ei asupra industriei diamantelor este incontestabil.
Revenind la prezent, Grupul De Beers face un pas hotărât în direcția valorificării acestei moșteniri și a susținerii cererii consumatorilor pentru diamante naturale în sezonul de sărbători din 2023, atât în Statele Unite, cât și în China. Cu o investiție suplimentară de 20 de milioane de dolari, avem de-a face nu doar cu o reafirmare a angajamentului față de diamantele naturale, ci și o demonstrație a încrederii în viitorul diamantelor naturale.
“A diamond is forever” speră să anime vânzările slabe înregistrate de De Beers în prima jumătate a anului 2023.
Campania de rebranding a vechiului “A diamond is forever” vine însoțită de unul suplimentar “Seize the Day” pentru a susține campaniile dinaintea sărbătorilor de iarnă când, este știut lucru, vânzările de diamante ating vârful anual. În această eră digitală și a influencerilor, De Beers nu doar va utiliza mijloacele media tradiționale, precum printul, outdoor-ul și digitalul, ci va investi și în conținut dezvoltat de influenceri pentru a transmite atributele cheie ale diamantelor naturale într-un mod captivant și relevant.
În plus, Grupul De Beers dorește să facă materialele campaniei “A diamond is forever” disponibile comercianților în mod gratuit, punând la dispoziție activele campaniei. Prin această mișcare, ei intenționează să lucreze alături de organizații de frunte din industrie pentru a ajuta reatilerii să acceseze resursele campaniei.
Acum, să fim sinceri până la capăt și să spunem că această campanie vine după eșecul testului organizat de De Beers cu diamantele lab grown. Test care, așa cum anticipa foarte multă lumea avea să fie un eșec de proporții. De Beers nu admite acest lucru, dar anunță încheierea testului pentru inelele de logodnă cu diamante crescute în laborator și comercializate sub marca Lightbox. Acest pas reflectă o evaluare profundă a evoluției pieței diamantelor crescute în laborator și a percepțiilor consumatorilor legate de ele, spune compania în continuarea comunicatului. Lightbox va continua să se concentreze pe modul în care vede cele mai promițătoare oportunități viitoare în sector, în bijuteriile de modă și în pietrele naturale, la prețuri accesibile, renunțând la vânzarea inelelor de logodnă cu diamante lab grown.
Revenirea sloganului “A diamond is foreve” marchează o călătorie fascinantă în timp, de la crearea sa în 1947 de către Frances Gerety până la reluarea sa în sezonul de sărbători din 2023 de către Grupul De Beers. Această expresie atemporala continuă să celebreze nu doar frumusețea diamantelor, ci și angajamentul, iubirea și eternitatea pe care le reprezintă în viețile noastre.
Despre alte povești din lumea diamantelor puteți citi pe mosv.ro/blog sau pe pagina de Instagram a Revistei MOSV.
Comenteaza